onsdag 21 mars 2012

Nu är det nära avresan......

Två dagar innan julafton fick jag ett efterlängtat besked - jag hade vunnit möjligheten att få åka till Peru som volontär via mitt jobb och Peru Challenge Program -  Gissa om jag blev glad!

Tiden fram till nu har gått så fort...jag åker den 3:e april.

Har nu tagit hälften av vaccinationerna, fixat flygbiljetter, bokat de aktiviteter jag vill göra i form av vandringar mm som jag ska göra både tillsammans med de andra volontärerna men också med min Mats som kommer och hälsar på två veckor under april då volontärhuset inte är fullt. Jag ska stanna nästan två månader och vet inte just nu riktigt vad jag ska göra, är öppen för att göra det som behövs oavsett om det är att hjälpa till med undervisningen, laga hus eller mat :-)

Jag känner att jag har förmånen att få vara med om ett äventyr som blir ett minne för livet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar